piątek, 29 sierpnia 2014

004. Jazda konna nr . 2 + parę informacji

Do stajni przyjechałam ok. godziny 11.30 . Dzisiaj miałam jeździć na Tequili . Przyniosłam sprzęt i poszłam po klacz . Po krótkiej walce by nałożyć jej kantar przywiązałam ją do barierki :3 . Po wyczyszczeniu i osiodłaniu wsiadłam na klacz .
Jazda dzieliła się na :
- Stęp
- Kłus
- Kłus ćwiczebny
- Przejścia z kłusa do stępa i na odwrót
- Galop *.*
- Kłus
- Stęp
- Galop
- Stęp


Na początku zrobiłam krótkie rozstępowanie a następnie pojechałam kłusem i kłusem ćwiczebnym . Po rozstępowaniu i rozkłusowaniu postanowiłam porobić przejścia . Gdy skończyłam spróbowałam ruszyć galopem . Za trzecim razem klacz zagalopowała . Chwila moment i skończyłam , bo Tekliś zaczęła strasznie dyszeć i nie chciałam jej za bardzo przemęczyć . Zrobiłam jeszcze jedno koło kłusu i chwilę postępowałam . Gdy klacz odpoczęła ruszyłam jeszcze raz galopem . Nie wiem czy nawet zrobiłam jedno koło galopu , ale lepiej to niż nic ;) A później tylko stęp ...


Informacje :

Zmieniłam właśnie wygląd bloga , podoba się :P ?

Horse-Magical

2 komentarze: